Yleistä
Valoliike Oy 3228580-5 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.
Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: info@valoliike.fi
Puhelin: + 358 40 140 8580
Postiosoite: Volttikatu 2 A, 45120 Kouvola
Tilaaminen
Tilaukset hoidetaan tilaamalla verkkokaupan kautta, mikä varmistaa, että kaikki tiedot tulevat oikein. Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä mahdolliset toimituskulut. Tilauksen tekemiseen vaaditaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Maksaminen
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Toimitus
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-5 arkipäivää. Huomaathan, että sivuillamme on myynnissä myös tehdastilaustuotteita, joiden toimitusaika on noin 3-4 viikkoa. Jos jokin tuote onkin poikkeuksellisesti loppunut varastosta, ilmoitamme siitä viipymättä asiakkaalle ja kerromme uuden toimitusajan.
Mahdolliset toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksen aikana vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle kuljetusyhtiölle.
Tilauksen peruminen
Tilauksen peruminen on mahdollista, mikäli sitä ei ole vielä toimitettu. Nopeimmin voit peruuttaa tilauksen vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin ja ilmoittamalla tilauksen perumisesta. Jos maksoit ostoksesi Paytrail Oyj:n kautta käyttämällä pankkimaksua, teemme palautushyvityksen Paytrailin kautta ja saat heidän kauttaan sähköpostin, joka sisältää ohjeet rahojen palautukseen. Jos maksoit luottokortilla, tulee palautus suoraan takaisin kortille.
Mikäli tilaus on jo lähetetty, lähetys tulee palauttaa asiakaspalautusohjeiden mukaisesti.
Palautukset
Verkkokaupan asiakkaalla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäisessä kunnossa. 14 vuorokautta lasketaan siitä päivämäärästä, kun asiakas vastaanottaa tilauksen tuotteet. Huomaattehan, että vähennämme hyvitettävästä summasta palautuksen aiheuttamat postikulut.
Asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteeseen, mutta sitä ei voi ottaa käyttöön, mikäli aikoo palauttaa tuotteen. Ethän siis riko sinettejä tai kelmuja tai asenna tuotetta, ennen kuin olet varma, että haluat pitää tuotteen. Mikäli tuote palautuu myyntikelvottomana (= se on silminnähden käytetty, likainen, rikki, pakkauksesta puuttuu osia tai muuten viallinen) emme voi palauttaa tuotteen hintaa kokonaan. Tämä koskee myös tuotepakkausta. Tällaisissa tapauksissa palautettava hinta sovitaan tapauskohtaisesti. Puutteellisia asiakaspalautuksia ei käsitellä sekä vääristä asiakaspalautuksista perimme postitus- ja käsittelykulut.
Palautusoikeus ei koske yritysostoja.
Palautuksesta tulee aina ilmoittaa etukäteen
Kuluttajasuojalain mukaan asiakkaan tulee ilmoittaa palautuksestaan etukäteen. Voi ilmoittaa palautuksesta sähköpostitse. Helpoiten tämä tapahtuu vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin ja ilmoittamalla palautuksesta. Näin saamme suoraan vahvistusviestistä tiedon mitä tilausta palautus koskee. Mikäli et ole säilyttänyt vahvistusviestiä, voit lähettää myös vapaamuotoisen ilmoituksen palautuksesta sähköpostitse osoitteeseen info@valoliike.fi. Viestissä tulee käydä ilmi yhteystietosi, tilausnumero, sekä palautettavat tuotteet.
Tilauksen virhevastuu ja reklamaatiot
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Ilmoitathan viipymättä, mikäli saat väärän tuotteen tai se on viallinen saapuessaan. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Takuu
Tuotteilla on lähtökohtaisesti ja tuotekohtaisesti noin 2-5 vuoden takuu, jos ei toisin mainita. Löydät tarkan takuun aina tuotekortista ja -pakkauksesta mainittuna.
Takuu ei koske itse aiheutettuja vahinkoja.